Dagens outfit

Ja det var länge den jag bjöd på min sjukt snygga stil :-) jeans från Lindex strl 50 t shirt ärvd av lillebror hängslena är Baggens sågbyxehängslen. Så sjukt fullt att man blir lite fnissig!! Men jag tappar inte byxorna i alla fall!

Sen kan det va så att den här lilla sötisen ska bli mamma?!?! Vi får se


Och veckans första promenad är gjord, tror knät höll. Gick långsamt och stannade för att plocka enris till kransar. 


Igår gjorde vi ett försök att ta julkort på barnen... Alltså jag var på ett sjukt dåligt humör och lättirriterad till tusen det var typ katastrof . Så långt ifrån idyll man kan tänka sig!!! Tog ca 100 kort och har nu raderat 90 sty så bra gick det liksom och då är kanske 6 av de 10 knaskort. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha ha ha ha! Så söt du är pullan!
Gör ett nytt försök med julkort då, när du är på bättre humör. Annars är ju deras ryggar väldigt fin!
Eller varför inte ha din out-fit-bild som julkort... Ha ha ha!
Jag har gått upp i vikt.
Puss o kram

Svar: Då är det lite mer av dig att älska denna v.
Fårfrun

2013-11-18 @ 12:34:38
Postat av: Eleonor

Jag gillar hängslen, men kan inte ha sådana själv :)
ser DU när JAG svarar från min blogg förresten?

Svar: Nej alltså jag blir lite tokig på det här med kommentarer?!? Jag ser ju bara om du skriver hos mig, har jag kommenterat hos dig och sen " vill ha svar typ " då får jag gå tillbaka till dig och den kommentaren, lite bökigt att minnas i land.
Förut fick jag ngn sorts meddelande om ngn svarat på min kommentar, vet inte hur man gjorde.

Men jag gör så att " vill jag dig ngt" alltså typ svara på ngt du skrivit hos mig då svarar jag liksom som en kommentar hos dig. Tror det blir enklast . Jag är så otekniskt!
Fårfrun

2013-11-18 @ 20:36:07
URL: http://thecrowandthebutterfly.blogg.se
Postat av: hanna

Knaskort låter ju som om det kan bli rätt roliga julkort av annars! =)

Svar: Ja jag funderar faktiskt på att göra knasjulkort :-) känns lite som oss
Fårfrun

2013-11-19 @ 07:43:13
URL: http://halvahanna.blogg.se
Postat av: Jannica

Länge sedan jag läste men antar katten trivs hos er? :) Härligt med promenad,.

Svar: Inte bara trivs jag tror hon är på tjecken oxå?!!
Fårfrun

2013-11-19 @ 12:19:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0