BOL 10

110 kg i morse, var och nosade på 109 i helgen men måndagsvikten är den som räknas . Snart är det dags för BOL nr 10 och den varar fram till jul! Fokus nu.

" jag nog är lite rädd för att lyckas samtidigt som jag längtar så enormt mycket efter det. För vem är jag då? Jag har känt mig tjock, ful och annorlunda så långt tillbaka jag kan minnas. Vikten och kämpandet och misslyckandet har alltid varit en del av mig.  Vem är jag när jag nått mitt mål? "
Detta skrev bästaste köttbullen i ett inlägg och ja man känner ju ingen sig. http://viktigt50.wordpress.com


Kanske är det just det alltså den rädslan och osäkerheten som gör att man misslyckas? Kanske är det inte lchf eller 5:2 utan terapi och självkännedom som är nyckeln till en hälsosam trivselvikt? Kanske är det så att anledningen till att vi är såå många som känner igen oss i detta är att vi faktiskt tror att bara vi blir smala " löser sig allt".  Men det kan nog vara så att när vi älskar oss själva, förlåter oss själva och förstår oss själva ja då kommer den yttre kroppen att matcha den inre. 

Storhandlat idag eller i alla fall hälften i morgon blir det torrvaror och konserver. 
Fyndade nötfärs idag 29kr kilot, köpte 7 kg :-) 


12 rejäla förpackningar, älskar färs då det är så lätt att variera :-)

Risgrynsgröt med sirap och kanel och äggmackor till middag, mums. 

Kommentarer
Postat av: ZtorZillen

Smart! Jag köper också alltid massor av färs när det är nedsatt pris! Gott är det också..man kan ju göra TACOOOOS! ;)

2013-11-25 @ 21:48:24
URL: http://www.ztorzillen.blogg.se
Postat av: jannica

Ja det handlar ju om att gilla sin insida, annars är det omöjligt att gilla utsidan och då spelar de ingen roll hur man ser ut!

2013-11-26 @ 14:40:18
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Fettvolangerna

Mm köttfärs är så tacksamt! Gött när det extraprisas ut :)

Svar: Ja bästa!
Fårfrun

2013-11-27 @ 09:28:30
URL: http://fettvolangerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0