Bajs!!!

Jag har gjort det igen!!! Haft en sån där dag man liksom inte trodde fanns. 

Varning för bajsinlägg!!!

Tar det kortfattat. Är på mc donalds äter och sen ska det lekas. Lammet rusar in i en konstruktion endast avsedd för barn... Ställer sig högst upp längst in och jag ser på en gång va som är på G!!! Bajs! 
Ropar kom gumman så springer vi på toa innan det kommer bajs ur öronen ( ja jag brukar skoja så). Får en skrämd blick tillbaka och förstår att det är försent . Börjar frenetiskt tänka hur fasiken jag ska lösa detta ,  Lammet vägrar komma hur jag än lirkar och lockar och hotar. Håller tummarna att det ska va en stenhård korv som lätt går att avlägsna!!!

Tillslut får jag tag på en fot och lyckas lirka ut henne ur den fantastiska konstruktionen för barn . ( hur fn gör man om barnet slår sig längst in???)
Då kostar toa 5 kr och jag har en tia. Ser en personal och säger öppnar du dörren till skötrummet är du snäll. Hon ler glatt och säger oj oj är det bråttom, nej snarare försent säger jag. 

In på toa med vagn, Tussen, och Lammet. Herregud att jag fick henne ren, vi snackar bajs överallt i en härligt kladdig konsistens , golvet skorna , byxor, strumpor toalocket, toasitsen osv. 
Hade som tur va lagt ner ett par extra byxor!

När vi var klara så gick jag fram till en personal och sa att de nog behövde byta påse där inne, slängde byxorna!!! Vänder mig in i två sekunder och hon försvann. Jag hann bli iskall i magen och skrek inte utan taktiskt började jag liksom titta längst bort och såg en kvinna som pekade åt vilket håll hon gått! Gissa vart? Jo till lekplatsgrejen så ännu en gång blev det att lirka ut, denna gång bar jag henne gallskrikandes över ena axeln ut från restaurangen.  Jösses!

Maten går det skit med, har tappat orken men ska snart hitta tillbaka. Har punka på vagnen också måste laga :-(

Kommentarer
Postat av: Tessan

Åh vilken härlig toppendag!! Skit-trevligt lät det som, höhö ;)

Svar: Ja verkligen skittrevligt!
Fårfrun

2013-11-08 @ 23:40:27
URL: http://tesslundin.blogg.se
Postat av: Moster Nilla

Ja, och så kallar vi dem skitungar med kärlek i tanken.
Jag har också totalt tappat mitt hälsotema, ingen träning och äter som en häst.....

Svar: Jag har gått förbi häststadiet ... Trycker i mig som en elefant !
Fårfrun

2013-11-09 @ 15:39:23
URL: http://axelsmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0