Yta

Varför är varenda yta belamrad med saker som inte är där de ska vara!!
Mobilen är den enda som är lite rätt
 
fFotoramen står där den ska, blöja, mugg, telefon, rabbatcheck och skor!!! Fel plats .
 
Köksvågen, dock inte innehållet i den, och äpplena är på rätt plats. Resten liksom vilar på sin väg till rätt plats.
Kontrollen är rätt ute resten är lathet. 
 
För att inte tala om lådan i köket. Vi har en kökslåda där allt åker ner, pennor, knappar, lappar , kvitton, plåster, örhänge, tampong osv osv saker som oftast inte har någon egen plats, saker man inte vill slänga, sånt som kan va bra att ha. 
Har ni en sån låda?

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ha ha ha! Jo jag har en sån låda! Som är överfull!!
I övrigt ser mina ytor ut precis som dina!!
Ledig idag och mellan bloggande, spelande, BVC-besök o frissan tänke jag försöka röja upp liiite!
Puss

Svar: :-) fina blev de
Fårfrun

2013-05-20 @ 09:10:15
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: lisa

Gud ja! Vi har ett sånt städskåp!! Städgrejorna får inte plats där längre. :)

Svar: Om jag tänker efter så har jsg nog rätt många sånna ställen, skåp,lådor, kartonger ...
Fårfrun

2013-05-20 @ 12:40:34
Postat av: ZtorZillen

Hm..det är som om sakerna bara förökar sig och sedan väljer att stanna av..knata iväg till en bättre plats, men stanna halvvägs..som om "här är det bättre här kan jag vila ett par dagar/månader"

Svar: Ja precis :/)
Fårfrun

2013-05-20 @ 20:41:23
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Postat av: A

Ja, jag har oxå saker på fel plats hela tiden. Konstigt det där. Jag undrar vem som gör det? Min hustomte tror jag 😄😄

Svar: :-) ja men eller hur för inte kan det va jag som konstant lämnar saker överallt hi hi
Fårfrun

2013-05-20 @ 22:49:01
URL: http://motnyalivet.blogg.se
Postat av: Madde- mamma till Olle

Haha gud vad jag älskar din ärlighet. Att våga visa detta och att det faktiskt ser ut såhär hemma. Och inte det superstädade hemmet. Vi har en sådan låda oxå..eller snarare flera sådana..;) hehe!

Svar: :-)
Fårfrun

2013-05-22 @ 10:39:19
URL: http://ettlivsomm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0