Tip top

Kan inte med ord förklara hur dålig denna matdag varit ...men men funderade lite i bilen på hur jag ska göra. 
 
Ska läsa på lite om den där dukan dieten...jag måste ha ngt att haka upp mig på och följa lite halv slaviskt, det här funkar inte. 
 
Tussen vägde nu 5755g och 60,1 cm stora tjejen. Hon skrattade fram till sprutorna, efter det var det stenkört, gallskrik och stora tårar.
 
 
här kommer soffbilderna igen liksom bredvid varandra :-) tips emottages tacksamt på vad man kan ha för bord till?? Liksom ett litet tror jag, eller inget alls? Detta är ju liksom vid  entrén , sen har vi ett litet bord med två stolar vid andra dörren och liksom äta mat möbler på altan. 
 
 
Lammet har nu även hög feber! Fan jag är så jävla trött på att ha sjuka barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0