Spyorna

Bytte till framåtvänd stol i dag trots att hon är lite liten för det men för att se om det hjälper mot hennes åksjuka. Eh två gånger spydde hon på väg till dagis, besparar er detaljerna men grät lite när jag åkte därifrån då jag tyckte rätt synd om mig själv.
hon var pigg och glad så därför fick hon gå till dagis, stämde också av med personalen de tyckte också så. Efter två timmar ringde de dock och sa att hon var hängig lite trött och ville inte är själv, åkte direkt och hämtade henne.
 
hann väl 500 m när fisk och potatis fyllde hela baksätet!
 
väl hemma pigg och glad men sen efter ett tag kom även en spya i soffan så ja....hej hej magsjuka!
 
känner mig typ hemsk såsom skickade henne till dagis men kunde ju inte veta. Har ringt dit du och sagt att hon blir hemma hela v. 
 
Var på jobbet igår, var roligt att träffa n del men kändes väldigt främmande och konstigt att det är dit jag ska tillbaka efter föräldratjänsten och inte till mitt gamla jobb. Fick en helt otroligt fin docka ni ska få se bild sen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0