När de slocknar

Kan man rensa lite i landena, ser så fint ut när det är nygjort. Blev så till mig när de slockna att jag glömde bort att jag hade jeansen på mig!
Hur fan ska jag få bort de fläckarna , och jo jag har krupit omkring.  Drog på lite diskmedel innan tvättmaskin. 
 
Skördade första rabarberna, tänkte göra en uppfriskande shake med kvarg ...eller nej smulpaj tänkte jag och smulpaj blev det . Det gick så fort att äta upp den så jag hann inte ta något kort, men den var god. 
 
Tur att det inte är mördarsniglar! Dessa ska ju gå att äta, får googla recept. de finns liksom i obegränsad mängd. 

Kommentarer
Postat av: Madde

Huu vad läskigt - kan man äta DE DÄR?! Vinbärssnäckor? Vad äckligt...! De till och med luktar förskräckligt!

Svar: Jo det går men först ska man tydligen ha dem på avbajsning så att de har tom tarm och sen kokar man dem, kommer nog inte att prova.
Fårfrun

2013-05-20 @ 16:51:42
URL: http://gotlandia.blogg.se
Postat av: Nilla

Sniglar i vitlökssås, mums!

Svar: Ja det är ju sjukt gott
Fårfrun

2013-05-20 @ 19:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0