Viktklubb

Ja igår gjorde jag det, jag loggade in på viktklubb, betalade för ett halvår och la upp en målbild.

Startvikt 116 kg Och målvikt 80 kg

36 kg som ska bort. Måldatum 1 januari 2014
 
Det är ett snitt på 0,8 kg i veckan räknar med att det blir tufft men att det inte är omöjligt. Vi får se om jag får ändra lite vart efter. Jag ammar ju och kommer att göra så kanske till oktober ungefär och då får man ju inte "banta". Det är dock bra att vara nyttig när man ammar och det är nyttigt att röra på sig. Sen vet jag inte hur kroppen komer att fungera riktigt i förbränning eller vad man ska säga. 
 
Detta är i alla fall starten på nästa kapitel av mitt viktliv, mitt mål är att förändringen ska vara varaktig och att jag ska må bra både under tiden och när jag kommer i mål. Det känns just nu orealistiskt och omöjligt att nå en målvikt på 80 kg, det är knappt greppbart. Men jag har ju delmål på vägen dit och de känns mer rimliga.
 
 
 
Delmål
 
Gå ned till 108 kg Sommarkläder
Gå ned till 100 kg klippa mig
Gå ned till 90 kg nya kläder
Gå ned till 85 kg Nya underkläder
Gå ned till 80 kg Känslan av att väga 80 kg
 
 
Jag har också vissa andra mål som jag ska uppnå !! Och denna lista ska fyllas på vart efter...
 
Jogga 1 km på löpbandet
Jogga 2 km på löpbandet
Välja bort lightprodukter
Klara av plankan
 
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Heja älskade du!!! Det där lär du fixa!
Ger en styrkekram oxå hoppas att den ger lite enerig om det inte blir mer nattsömn snart! Jag tycker vi måste ses snart, men fy vad dåligt med tid jag har. Ledig tisdag och onsdag nästa vecka!? PUSS i PÅSK!

2013-03-28 @ 14:48:34
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Rebecca

Du kommer fixa detta. Du har gjort det innan så vet att du kan! Kram

2013-03-28 @ 19:42:51
Postat av: A

Du klarar allt det där! Det vet jag.
Stor påskkram

2013-03-28 @ 23:36:40
URL: http://Motnyalivet.blogg.se
Postat av: Veronica

Såklart du kommer fixa det! Och så har du ju alla oss som är din hejarklack bakom dej också! Kram!

2013-03-31 @ 09:38:47
URL: http://www.renaramavera.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Åh, va roligt! Heja dig! Låter realistiskt med 0,8 i veckan! Det kommer gå jättebra!

2013-04-06 @ 12:06:04
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0