Utkast: Mar. 27, 2013

Måndagen gick bra, det var många gånger jag var på väg till skåpet men hejdade mig. Var tom med på promenad med ungarna, kroppen är lite sliten fortfarande men det tar sig.

Tisdagen var en prövningarnas dag. Gröt till frukost men sen skulle jag till ett köpcenter med en vän...avstod från macka och bakelse till frukost nr2 ( som jag skulle ätit i vanliga fall) tog bara kaffe. Till lunch blev det kinabuffe vilket så klart inte är det bästa men jag hanterade det skapligt. Tog två gånger och jo jag tog friterat också men också sallad och gurka.

Ingen fika på em och jag köpte inget jag vill poängtera inget onyttigt i matbutiken. Sockersuget var enormt och jag kände lite att det var det enda jag pratade om...men mitt sällskap stod ut. Jösses vilken drog det är sockret.

Sen kom vi hem och på posten har lammet fått det största påskägg ni kan tänka er, ni vet ett sånt gigantiskt. Så stort att jag provade att stoppa ner ulltussen i det men hon fick inte riktigt plats ;-)

I detta påskägg fanns,kläder, prydnandskyckling och GODIS. Två påsar en med skum och en sånna där ägg ni vet...och jo jag åt tre nävar ungefär sen tog jag påsarna och stoppade dem i en annan påse och knöt ihop...lite symboliskt men det blev lättare att sluta då.

Den ligger i skåpet men jag ska inte röra den.


Jo igår stod jag i en provhytt för första gången på länge också och jag kan väl säga att det var en rätt jobbig upplevelse...blev två par jeans i alla fall, måste ju ha ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0