Sömn

Borde sova men kan inte, ammar och tvättar, inne på tredje maskinen nu.

Råkade nätshoppa lite också, två amningsbhar hoppas de är bra för de var ju inte jätte billiga. Men hade en rabattkod som man får i Kitty jutbrings blogg, en av de bästa bloggarna, vet dock inte hur man länkar men det är ju bara att googla.

Klickade lite på hm och kapahl också men tryckte aldrig på köpknappen vilket Baggen nog tackar mig för . Just det vet ni för första gången sen jag skaffade hm kortet så fick jag en räkning på årsavgiften.....den brukar ju alltid liksom dras från ens bonus så att säga. Snacka om att jag ändrat shoppingbeteende! Och kanske butiker också.

Jag behöver verkligen ett par eller två kanske bra byxor som jag kan ha typ nu och fram till sommaren, mammabyxorna liksom hänger ju när inte stormagen finns där och de vanliga byxor jag har är långt ifrån lagom ännu, tänker inte ens prova. Sen behöver jag trosor, jösses skulle nog behöva slänga hela högen och köpa nytt. Det finns så mycket skit i den lådan som jag sparat men borde slänga. Hr många trosor behöver man för att gå runt?

Och skor jag måste ha skor, vill ha ett par converse .

Men får väl à en sak i taget :-)


Nu ska jag speed vila!

Kommentarer
Postat av: A

Shopping är alltid roligt! (inte för plånboken):-D
Kram kram

2013-03-06 @ 23:07:50
URL: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0