Socker

Är en jävulsk drog, och jag säger drog för visst är det ett ämne som kroppen inte på något sätt behöver men så fruktansvärt gärna vill ha. Det gick så bra att handla igår gjorde bara kloka val enda till jag kom till snågodiset.....slängde ner ett par skopor i en påse som jag sen tryckte i mig på vägen till BVC . Så onödigt men men så kan det gå ibland och jag köpte ju inte hem ett lager av chokladkakor , chips osv. Sen på kvällen blev vi ursugna bekände då mitt smågodis och sen åt vi skorpor med smör och ost.


BVC gick bra och det gick bra både att lämna och hämta lammet men oj va trött jag var. Känner att jag inte riktigt orkar lyfta barnstolen, och fogarna gör sig mer och mer påminda...fan rent ut sagt. Men ska ta kontakt med sjukgymnasten och se om det finns ngt att göra.

Mår bra av att våren är på väg känns skönt att snart kunna njuta av trädgården och att bo på landet,

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej!

Jag läste denna artikel igår. Rätt intressant om hur sockret har tagit över :-)

http://www.svd.se/mat-och-vin/sockret-har-tagit-kryddornas-plats_7936396.svd

2013-03-06 @ 11:05:28
URL: http://lindaskrypin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0