Onsdag

Jag har inte vägt mig men haft ett överinflöde av sötsaker så jag gissar att det blir plus på måndag men så kan det va ibland...eller nästan jämt :-(
 
På måndag börjar jag i alla fall, har gjort en plan som kommer senare idag, kul om någon vill haka på så vi kan kämpa ihop :-) Beach 2013 ska jag kalla det!
 
 
 
 
Jag har ju inte bloggat så mycket från datorn men kommer nog att börja göra det så att jag kan lägga in lite bilder och så. Men jag tycker det är så konstigt för även om jag tar tre mellanslag mellan styckena så blir all text bara som i en enda stor klump  och det är ju asjobbigt att läsa.Någon som vet vad jag gör för fel?
 
 
 
 
Ser nu att jag fått upp ett annat redigerar fält där det står en ny knapp, Remby, kollage osv...spännande den ska jag trycka på någon dag.
 
 
Skorna...alltså jag är så positivt överraskad! Jag kunde ha alal tre alltså fick ner foten i alla tre, men ett par svarta sandaler de var liksom konstiga satt inget fint över foten...så de får åka tillbaka. Men sen såg jag att de var 100 kr billigare styck än vad de skulle vara i affären så det var ju bra. Ska visa bild på dem sen.
 
 
Lilla Ulltussen hade gått upp ca 0,5 kg och skuttat iväg rejält på längden, skönt då vet man att hon får i sig mat i alla fall. Jag gillar min nya bvc sköterska skarpt och det känns så bra, igår så fick jag info om föräldragrupp, det är inte riktigt min grej men vi får väl se om jag pallrara mig iväg någon dag. En dietist skulle komma och prata lite och det kan ju alltid vara intresant. 
 
 
 
Våren bara försvann men det har väl alla därute sett själva, det är sjukt mycket snö och jag vill ha gräs! Lammet är dock glad över snön och i morse var det tur att den fanns då hon trillade ner för trappan...tre små steg men jag trro snön gjorde att fallet dämpades något och tjockmössa och overallen så klart :-) En rejäl vurpa och stora tårarna rann. Sen somnade hon inna vi kom till dagis, lilla hjärtat mitt. Igår var det inte bara bvc kontroll jag var också på mitt första utvecklingssamtal gällande lammet och det var riktigt roligt. Stolt mamma :-) En glad och positiv tjej som älskar att stå i centrum och som har en vilja av stål det är vårt lilla lamm det .
 
 
Nu ska jag byta lakan, bada barn, tvätta Tackan, tvätta kläder, eventuellt dammsuga slappa lite i soffan förbereda middag, ringa om bilförsäkringen och ringa om sotningen.....sen ska jag hämta lammet kl 14.00 
 
Detta längtar jag efter...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0