Natten

Ja jag vet att jag skriver mycket om sömn men fy fan rent ut sagt i natt var det rent ut sagt för jävligt. Helt seriöst så tänkte jag vid tre att somnar inte Tussen nu så ger jag upp, då går jag sönder. Behöver inte gå in på detaljer men båda barnen har skrikit och varit vakna samtidigt och i omgångar i princip sen kl 19 igår. 
 
När jag kramade Baggen i morse ville jag liksom inte släppa, ville ha honom hemma och kanske få åka och jobba en liten sväng själv. Men sen blev det lite bättre.
 
Mitt lilla lamm har både fått mig att skratta och nästan gråta här på morgonen. Hon var världens sötaste påskkärrning i ca 2 sekunder i alla fall. Och trots att jag härjade när hon tömde allt innehåll i bokhyllan på golvet
( inte av misstag utan mycket utstuderat) så fick jag en enormt kärleksfull puss och kram av henne. Jag känner mig ofta misslyckad och ser mina brister men jag är rätt bra också. Det är nog viktigt att påminna sig själv om det ibland. Jag är bra på att ge kärlek !
 
 
 
Nu är planen att sova, jag hoppas att lilla tussen vill somna när hon fått bröstet och att hon inte får allt för ont  magen och att jag faktiskt också kan somna en stund. Sen skulle jag vilja damsuga och torka golv och lister men det är sekundärt.
 
Hur går det för er där ute ? Jag har tagit ett stort beslut när det gäller vikten och är snart klar med inlägget så under dagen så kommer det :-) 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Minns inte om jag läst åldersskillnaden eller om jag bara antagit att det är två år emellan?
Det är tufft men bra att du ändå ser att du är en bra mamma till dem, en bra mamma som är väldigt trött.
Hoppas du får sova nu eller att baggen är hemma snart så du får sova då.
Du är duktig som dessutom kämpar och stretar med vikten, ska bli spännande att se vad du kommit fram till i inlägget men först ta det lugnt och tänk på er först, så väntar vi med spänning

2013-03-28 @ 11:36:08
URL: http://vikttrollet.nu
Postat av: Vikttrollet

Det där gick inte så bra för jag ska ju inte vara anonym, missa att skriva namnet

2013-03-28 @ 11:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0