!

Duschade igår och påörjade uppdraget gällande sotning, Har slutfört det idag . Har även ändrat bilförsäkringen samt skaffat barnförsäkring på Tussen.
 
Inser det absurda när man faktiskt kommenterar att jo jag duschade igår...måste liksom typ ha ett schema så att det blir av hur sjukt det än låter. I natt var tussen vaken från ca kl 12 till kl fem och då ropade lammet med sin ljuva stämma på sin mamma...eller tussen var liksom vaken till och från men så pass att jag aldrig hann somna till ordentligt. Magen knorrar på henne, hon fiser och bajsar och tar i så hon blir röd.
 
 
just nu har jag på mig mina fina sommarskor, känner mig så glad att jag kunde ha dem och tycker de är så fiina.
 
 och så här ser de ut 199 kr på skopunkten.
 
 
Än så länge väger badbollen 32 kg ....

Kommentarer
Postat av: A

Snygga skor!

2013-03-24 @ 10:23:42
URL: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0