Byxor

Strl 54 var för stora vilket på ett sätt känns skönt, problemet är att 48 liksom inte ens var att tänka på...så det blir mamma brallor ett tag till.

Helt livsfarligt vet inte vad som hänt men nu råkade jag klicka hem tre par skor på nätet, ups! Va lätt det är, jag kan verkligen förstå att folk shoppar frö mycket och hamnar i skuldfällan...det är ju så lätt liksom att bara klicka..

Jag behöver alla tre par skor faktiskt och jag kan motivera det. Ett par enkla svarat tygskor, ett par bruna skinn liksom klack fast träskor /sandaler och ett par svarta enkla remsandaler/jesussandaler som går till allt.

Jag har verkligen inte köpt skor på evigheter och de jag har är redo för sophinken.



Jag vet att jag fick ett fleecefodrat regnställ av någon till lammet och jag blev så glad men alltså nu jag kan inte hitta det??? Förstår inte vart det tagit vägen, eller minns jag fel? Jag har hittat två stycken regnställ som inte är fodrade men det är ju alldeles för kallt nu.



Kommentarer
Postat av: Veronica

Men snart slipper du mammabyxorna oxå!!
Vill bara säga att jag ringde ridläraren och vi hade ett bra samtal! Känns fint, vi förstår varandra och kom bra överens! Lite som ett "terapisamtal" :D ;)
Puss

2013-03-13 @ 14:52:37
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej. Ett lila och gult fodrat regnställ bör du ha.

2013-03-13 @ 18:32:31
Postat av: Veronica

Man kan aldrig ha för många par skor... 😉 Hoppas du får sova gott och mycket i natt! Kram!

2013-03-13 @ 19:56:12
URL: http://www.renaramavera.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

Vilka storlekar är mammabyxor då? Över 48?

2013-03-13 @ 20:34:38
URL: http://ztorzillen.blogg.se
Postat av: linda

Bra, då kan jag dämpa min ångest efter att tidigare idag klickat hem två par skor, för mig helt onödiga skor. ;)
Hoppas du får lite sömn snart.

2013-03-17 @ 18:50:34
URL: http://lindajsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0