Beach 2013

Bollen är i rullning
 
 
Tio veckor och 8 kg ska bort !
 
 
Alltså - 0,8 kg i veckan
 
Start måndagen den 25 mars v 13          Målgång den 10 juni v 24
 
Vikt rapporteras på måndagar 
Uppdatering om vad jag äter och hur mycket alternativt lite jag rört mig kommer när tid finns för det
Belöning: Shoppa helt ny sommaruppsättnig kläder!
 
Alla startar alltså på 8 kg var vilket innebär att bolllen nu väger 40 kg
 
Tackan                 8
Emma-Isabella      8
Vikttrollet              8
Tjockwawa           8
L                         8
 
 
Bollen  40 kg
 
Nästa v blir ju som första rapportveckan, jag kommer ju att rapportera min vikt men ni får göra som ni vill så klart det viktiga är att jag på måndagar får era resultat av bollen ...alltså hur mycket minus har det blivit :-) För några plus ska vi juinte ha tjejer :-)
 
 
 
Ok en bekännelse jag grät nästan när jag klev på ågen i morse 116 kg..så dumt så mycket 3 kg plus på 2 v helt galet ju hur man behandlar sig själv. Men nu nu är det ändring på det hela. Jag går ut starkt och jag ska va snäll mot mig själv och min kropp. 
 
Började dagen med havregrynsgröt och en halv apelsin...bra mycket bättre än 4-5 rostmackor med bregott ost och marmelad som det sett ut de senaste veckorna .

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kramar! Jag vet att det känns piss när man gått upp, men tänk positivt, du kommer att ha tappat nästan allt till nästa vägning om du sköter dej i vecka nu! Hej heja!!

0,7 kg minus den här veckan för mej. Men vi startar nästa eller hur var det? Vågen visade alltså 87,1.
Puss

2013-03-25 @ 08:59:42
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Anonym

Jo men precis detta blir ju liksom start v :-)

2013-03-25 @ 12:02:14
Postat av: emma-isabella

Wiiiiiiiiiiiiiiiiie!!
:)

2013-04-03 @ 23:28:39
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0