Vassen

Många skojar om att de får gömma sig i vassen, jag skojar inte !! Det är liksom försent att göra något åt det nu. Och nej inte försent att börja men försent att få resultat eller i och för sig. Värre kan det knappast bli. 
 
försöker verkligen älska det jag ser men nja det går sådär. Jag har alltid varit kraftig /stor/tjock men nu är liksom inte kroppen sig lik. Den är sladdrig, plufsig och liksom degig. Hoppas det känns lite bättre när man fått lite färg . Och hoppas jag kommer in i den känslan att jag faktiskt inte bryr mig vad andra tycker. Får väl tänka att jag gör en god insats då många blir glada och känner sig skitsnygga bredvid mig. 
 

Kommentarer
Postat av: jannica

Tycker du är fin, du har dessutom fött barn. Vad har jag för ursäkt ;)Total älskar när folk vågar vara sig själv på stranden, jag är INTE en av dom..
Har en utmaning i min blogg nu, sugen på att haka på? :D Är promenader, sit up´s, armhävningar och plankan. Mer anpassat efter mig men roligt om fler hakar på. Kommer länka de som är med och resultat på söndag :)

2013-06-02 @ 12:20:28
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Linda

Känner igen känslan, man dallrar, är blek och jag har ränder på här och där. Riktigt blåa ränder.... Men du får komma ihåg att det är bara några månader sedan du fick underverket :-) Det tar tid att komma tillbaka efter det. Dessutom är det en stress att komma tillbaka. Känns som alla man möter bara klev upp från BB och drog på sig smaljeansen.

2013-06-02 @ 14:29:56
URL: http://lindaskrypin.wordpress.com
Postat av: Linda

Jag skrev fel, menar att det är en j**la hets att komma tillbaka...

2013-06-02 @ 14:30:58
URL: http://lindaskrypin.wordpress.com
Postat av: Gunilla Kalered

Du, ta det lugnt. Vi hör till dem som kommer att jobba med våra kroppar hela livet och det tar många år att acceptera att kroppen är den den är. Vad som är viktigt är inte vad andra tycker om dig när du är på en badstrand utan att du mår bra, har en bra kondis o.s.v. Det är bättre att ha en övervikt än att ha dålig kondition.
Det här med plankan det är inte lätt och du skrev på min blogg att du behöver träna först. Nja det är ju det man gör liksom i det här programmet. Trodde aldrig jag skulle klara det och tror fortfarande att jag inte kommer hålla hela vägen men är nu i alla fall uppe i 45 sekunder och är jävligt nöjd med det.
Kram på dig

2013-06-02 @ 16:52:08
URL: http://axelsmormor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0