Fel

Idag gjorde jag kloka val fram till ca kl 17.30 då tryckte jag i mig massor av kakor , drömmar, de liksom smälter i munnen!

Badat idag med, underbart varmt i vattnet. Konstigt hur det varierar för några dagar sedan iskallt, två v sedan ok varmt och så nu då jätteskönt.

Tussen vill inte riktigt amma längre eller hon vill amma typ 2 min sen struntar hon i det. Hon gillar dock flaskan vilket känns bra. 3-4 flaskor per dygn är vi uppe i nu och lite tuttsnutt därimellan.

Hon har provat lite majspure och det var ok sen i morse fick hon lite gröt och det var gott. Hon har dock inte riktigt fått koll på hur man gör med tungan ännu, ser rätt gulligt ut.

Jag tror hon haft tredagars feber, och hon är rosslig och lite hostig och snorig precis som det känns som om hon alltid varit det.

Prästen var här idag , gillar henne skarpt! Naturlig, klok, varm och vanlig. Det blir nog ett bra dop.

Jag har haft två fästingar! Äckligaste


Kommentarer
Postat av: Veronica

Usch för fästingar!
Bra att det är en bra präst! Känns tryggt!
Några drömmar gör inget om du låter bli annat nu!
Ses sen!
Puss

2013-06-29 @ 10:54:09
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: ZtorZillen

BLÄÄÄ! Hatar fästingar! Plus att jg nu inte minns vad jag skulle skriva som kommentar..för jag kan inte sluta tänka på fästingarna! :S

2013-07-02 @ 22:13:46
URL: http://ztorzillen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0