Update

Tussen väger 8kg.
Lammet väger 16,5 kg med kläder och skor.

Tussen äter gröt och fruktpure till frukost till lunch gröt eller flaska och gröt tull middag och flaska innan läggdags och en flaska mitt i natta. Där i mellan blir det lite tuttsnutt och lite fruktpure beroende på vad vi gör. Hon ligger bredvid mig och tuttar från ca kl 4 vet inte om det kommer så mycket, mer för att hon tycker det är mysigt tror jag .
Hon sitter inte själv ännu men det är inte långt borta. Hon skrattar högt åt lammet när hon hoppar framför henne, hon jollrar mycket och gillar närhet. Hon snurrar från rygg till mage och ibland från mage till rygg.

Lammet är väldigt aktiv hon gillar att hoppa studsmatta, hon älskar att bada. Alltså hon är galen i vatten, orädd och duktig. Får alltid typ lura upp henne :-)
Hon presenterar sig sällan med sitt namn utan säger " jag sessa" (prinsessa)
Hon kan räkna till tolv, dock inte på befallning. Hon vill ha många hårspännen och tofsar och helst klänning man kan snurra i.
Hon får gå en del utan blöja, det går sådär.
Hon kan berätta och förklara saker för oss och sjunger gärna och ofta och högt .
Hon vägrar hålla handen ex på stan, jag säger att hon måste va som en magnet det funkar oftast.
Hon är väldigt förtjust i katten men väldigt hårdhänt ibland!!!
Hon älskar att prata i telefon med sin mormor.

Bara en liten uppdate på kidsen liksom.

Dopet gick bra typ eller alltså det gick bra men var fullt ös hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0