Nu

Ibland liksom hejdar sig livet för en stund. Man funderar över vad som är verkligt viktigt, vad man inte vill leva utan.

Man strävar efter så mycket, kämpar, längtar och försakar för att nå något där framme. En bild av hur det ska vara, vems bild?

Det finns så mycket som jag inte vet så mycket som jag inte kan styra över. Men sen finns det endel självklara uppenbara saker som jag vet! Jag vet vilka jag älskar och skulle offra allt för.

Vill se bara lite in i framtiden, bara en liten glimt så att jag kan njuta av nuet.

"Det finns mirakel och för mig är det faktiskt du..."


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ville bara slänga in en liten kommentar här. Jag har för mig att jag hittade din blogg någon gång för något år sedan eller så när jag själv hade en anonym "viktblogg". Vet att du läste min och kommenterade ibland men jag slutade blogga efter en tid. Fortsatte dock följa din och det slog mig nu att det är lite lustigt att det känns som att jag känner dig när du inte har någon aning om vem jag är =)

Tror att du precis hade fått lammet när jag började läsa här och det är så kul att läsa om hur hon utvecklats och ibland se någon bild, trots att jag egentligen inte har någon aning om vilka ni är. Konstigt det där =)

2013-07-18 @ 23:14:57
URL: http://jsdagbok.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0