Fynd

Har fyndat på blocket, hittade en bilbarnstol, en matstol och en mjuklift för totalt 150 kr!!! Till dockorna alltså :-) . Lammet är en riktig liten dockmamma och älskar att bädda ner dem i vagnen och styr och ställer med dockorna. Tror hon kommer bli glad och nöjd med dessa saker. Kan inte förstå att det bara är två veckor kvar tills hon fyller två år, stora tjejen. Känner mig lycklig och tacksam för livet. Kunde aldrig tro att det skulle bli som det är. Det är klart att livet varit både upp och ner i olika perioder. Men alla erfarenheter har tagit mig hit där jag är idag. Om man skalar av alla materiella saker och försöker se till vad dom är verkligt viktigt det är då jag är så lyckligt lottad. Jag har en man som jag älskar, som jag vill dela hela mitt liv med, en man som jag vet älskar mig. Jag har en underbar dotter som är det viktigaste och en till på väg som ska dela den platsen. Vi är en familj och det gör mig lycklig! Sen är det inte så att allt är en dans på rosor, det finns mycket oro inför att bli fyra men grunden, roten själva basen den är stabil . Vill bara tipsa om lite bloggar jag följer , vet inte hur man gör länkar via telefon men det är ju bara att googla. Kitty jutbring - träffsäker, rolig och verklig Malin wollin - pang på, verklig , träffsäker och rolig Spiderchick - mest rolig Om man nu skulle vilja läsa några andra bloggar än min ha ha ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0