Pirrigt

Det pirrar i hela kroppen som av sockerdricka. Kan inte riktigt förklara men en blandning av förväntan, glädje, rädsla och en skvätt oro. Idag har jag och Baggen fuskat. Jag är ju sjukskriven men baggen tog semester och vi har tillbringat dagen i soffan. ( Man får egentligen inte ha sitt barn på dagis när man är hemma) Ätit hjärtformade ostbågar, glass och fruktsallad och sovit till senaste James Bond filmen...vi har inte gjort något "nyttigt" bara slappat och det har varit helt underbart :-) Älskar min Bagge så otroligt mycket, han är verkligen min andra hälft. Jag vill leva vid hans sida i hela mitt liv och det ska jag också ! Snart ska vi åka och hämta lilla hjärtat på dagis, saknar henne. I morgon fyller vårt lilla mirakel 2 år, längtar efter att få väcka henne med paket och sång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0