Dag 3

Underbara älskade lammet fyller två år idag. Vårt lilla yrväder uppskattade vår sång och att öppna paket, helt lyrisk.

Jag var vaken vid halv två, det var då hon föddes, och sen hade jag svårt att somna om , lite oro och lite molande mensvärk, var lite orolig ett tag att de skulle få samma födelsedag men nu är det lugnt. Har haft sån sjuk kramp i benet också så det känns som om benet gått av åt fel håll i knävecket. Blä.

Fredag idag, sen lördag , sen söndag och sen kommer hon. Funderar på hur det luktar i operationssalen, hur låter det , hör man när de skär? Hör man när de suger ut fostervatten? Baggen säger att han vill kika när de plockar ut henne, vilket han gärna får för min skull men ag vill inte se!

Jag får inte glömma att väga mig heller, gissar att jag nog är uppe i samma som sist men har ingen aning? Känns nästan lite spännande, ska försöka komma ihåg att ta kort på magen också innan precis efter och sen dagarna som följer, det gjorde jag inte sist.

Nu ska jag försöka sova en stund sen dammsuga innan det är dags att hämta lammet.


Kommentarer
Postat av: Line

Stort grattis till den lillastora damen.

Jag var också smittad och hos mig var det lugn och gemytlig stämning svag musik och en narkosläkare som gav bedövning stod på min ena sida och maken på andra sidan, narkosläkaren ville ha min uppmärksamhet för att kolla ansiktsuttryck och ögon vi skämta glatt han och jag, det som jag upplevde lite knäppt var att ha armarna rakt ut hela tiden annars var det en bra och som sagt trevlig stämning hela tiden.

Spännande helg ni har framför med att vara tre nu och snart fyra :) jag kan inte ens föreställa mig det för vi har nyss blivit tre bara det är ovant

2013-02-15 @ 11:00:26
URL: http://linesdag.blogg.se
Postat av: Line

Mm förlåt bra du fråga det är ärren efter hjärtproblem som känns det drar när jag andas och kan göra ont då men det ska det göra för det var nåt friskhetstecken, jag vet inte
Ärren efter snittet kändes bara några dygn sen var det lugnt tyckte jag som gick på hög smärtmedicin i 3 v men var för hjärtat mer.

Ha en superduperhelg nu och hinner jag inte titta in i helgen så allt gott till er

2013-02-15 @ 13:49:17
URL: http://linesdag.blogg.se
Postat av: A

Stor kram till dig kära tackan!

2013-02-15 @ 17:12:25
URL: http://motnyalivet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0