Vov

Ätit pappas mat idag :-) plommonspäckad fläskstek och godis och bulle och glass och macka.

Myst med lillebror och syskonbarn, varför gör jag det inte oftare? Det ska nog vara ett mål för mig  att umgås mer med de jag gillar .

Min pappa har en Leonberger som är jättesnäll och väldigt ouppfostrad, det är en riktig bonnhund som alltid sprungit lös och som tror hon är stor som en tax ungefär. Tidigare har lammet varit lite försiktig först men sen klappat och busat. Men idag ! Tårar och skräck, lilla hjärtat var så rädd. Till saken hör att hunden blir så glad så då " pratar" hon och vill pussas..men tillslut släppte det när vi gick en promenad och hon fick hålla kopplet.


Pappa hade skaffat katt och hon var jättesöt och katten och hunden pussades och lekte, mysigt.

Lammet fick ny nattklänning :-)



Kommentarer
Postat av: Veronica

Åh! Pappas mat som är så god! Både din pappas och min pappas! <3

2013-12-04 @ 11:07:52
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0