Vårdcentral


På juldagen fick vi infinna oss på jourvårdcentralen :-( lilla lammet har urinvägsinfektion . Var lite nervös hur det skulle gå att lämna urinprov men det gick kanonbra. 
Eftersom hon inte hade feber så tyckte läkaren att vi kunde avvakta till nästa dag med penicillin , fast hon skrev ut det då . Under natten rusade febern och hon var skållhet lilla hjärtat, kalla handdukar och alvedon tog oss igenom natten. Gick ställa in julfirande hos pappa :-( och åkte till Apoteket i stället. 
Hon var så sliten hela gårdagen och det var kämpigt att få i medicin men med mycket mutor gick det. 

Idag studsade hon upp ur sängen och har redan kört slut på mig :-)

Har ju inte berättat om min julklapp till baggen. Vi hade bestämt att inte köpa till varandra men jag överraskade honom med en biljett till Iron Maiden på Bråvalla, svägerskan köpte till min bror så de ska gå ihop. 

Jag är så nöjd med julen den har trots lite sjukdom varit mestadels lugn och avslappnad. 

Hoppas ni alla haft det bra. 

Kommentarer
Postat av: Jannica

Urs då, krya!

Svar: :-)
Fårfrun

2013-12-27 @ 18:36:53
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0