Ham

Kl 13.00 lämnade vi köpcentrumet ! Systembolaget avklarat efter lite bök, kom inte ut genom kassan med dubbelvagnen och fick när jag betalat gå bak i kön och sen ursäkta mig förbi i nästa kassa som var handikappanpassad! 

Samma sak på Willys där jag fick byta kassa :-( 
Men på Lindex gick det bra där lät de vänliga tanter/ damer som stod i kön mig gå före :-) Tussen skrek just då så tårarna rann och Lammet skrek släpp lös mig jag vill gå själv( jag hade spänt fast henne i vagnen ). Blev glad och tacksam. 

Och tjejen på Lekia ska få dagens ros, frågade henne om de slog in paket ( vet att de ej gör det), nej tyvärr sa hon men msn kan slå in här bredvid , frågade då om det fanns möjlighet att de kunde stoppa en sak i en påse bara så att lammet inte skulle se vad hon skulle få... Så här långt in i samtalet har jag letat efter lammet två gånger och gett tussen en tub fruktpure. Hon säger du jag fixar det vad ska du ha? Berättade och hon gick efter den dockan och slog in den jättefint undertiden vi tittade på andra saker. 
När vi kom till kassan var min plånbok borta !!!! Panik svetten bara rann osv letar överallt och jo minsann den låg i jackan . Hon i kassan var coollugn hela tiden och sa typ andas och gå och ta en fika nu. service!!! Ska ge dagens ros om jag kommer ihåg.

Nu står skinkan i ugnen och jag hoppas den blir bra. 



Kommentarer
Postat av: Veronica

Oj jag känner stressen i hjärtat!!
Din stackare!
Hoppas ni får en fridfull jul sen i alla fall!

Svar: Ja det tror jag :-) klappar klara och nästan maten städningen skiter vi i, lägger på en duk bara .
Fårfrun

2013-12-21 @ 11:33:54
URL: http://tjockvawa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0