Sovit

Ja jag har sovit bra i natt känns helt fantastiskt. Tussen knölade från sju till nio ungefär och sen gick jag och la mig halv tio. Vaknade ett och ammade, hon knölade lite men vid två sov jag igen och vaknade halv sex...känner mig så utvilad. 
 
Såg del två på BL och blev lite frustrerad, alltså en del var missnöjda med helt fantastiska viktnedgångar. Och hur fan kan man gå ner var det 14 kg på en v???? Jag tycker det låter lite galet faktiskt, nästan osannolikt. Jag blir onekligen inspirerad i alla fall. Ni vet den där yougurten de gör reklam om innan som är laktosfri...PRO feel köpte både yoghurt och kvarg med vanilj ...yoghurten var ok lite smaklös men nu är jag ingen yoghurt människa. Men kvargen med vaniljsmak däremot, helt underbart god och väldigt mättande. Så det blir att köpa fler :-)
 
 
tjuvvägde mig i morse och det skulle jag inte gjort, hade gått upp 1 kg! Blev först frustrerad men sen lugnade jag mig. Jag tror dels att jag måste räkna med att kroppen inte fungerar riktigt som jag är van vid ännu....både vad det gäller viktnedgång och rent hur jag ser ut. Storzillen du har så rätt man ska inte va för hård mot sig själv :-) samtidigt var det kanske bra att jag vägde mig så jag skärper till mig lite. Måste hitta ett alternativ till nötter att ha i kvargen....någon som har något bra förslag ?
 
 
Nu ska jag snart iväg och fika med en kär vän som är på en fantastisk viktresa, ska bli spännande.

Kommentarer
Postat av: jannica

Skönt att få sova bra :)
Nja 14 kg på en vecka låter inte mänskligt. Huden ska ju gärna hänga med oxå!

2013-04-11 @ 11:12:57
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0