Loka

Loka lemon pie - Så sjukt god. Var ju tvungen att prova, helt klart ett ba alternativ istället för en pajbit
 
. Loka strawberry icecream- lite konstgjord i smaken men liksom ändå god. Det som skrämmer mig lite är att om man kan få vatten att smaka glass på det sättet va sjutton innehåller det då?
 
Sen undrar jag varför ingen. Vill sponsra mig med massor av Loka ? Jag vill också få massa paket som en del andra bloggare och sen kan jag recensera ...fast man kanske ska ha en större blogg då!! Ha ha får nog köpa mina egna produkter än så länge. Idag tänkte jag prova Loka chocolatte shake recension kommer i möra :-)

Kommentarer
Postat av: jannica

Mejla runt till massa folk!
Jag har ingen stor blogg och jag har haft massa tävlingar i min blogg.

2013-04-11 @ 12:41:05
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Nilla

Jag drack en citronpaj idag och igår en jordgubbsglass. Tycker som du att jordgubbsglassen smakade konstgjort och citrinpajen var skaplig men man undrar ju vad det egentligen är i den.

2013-04-11 @ 19:11:18
URL: http://axelsmormor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0