Vab

Ja det blev ett par turer, igår ställde jag klockan och hade förberett för jobb och dagis då hon var prickfri och vi konstaterat att det inte var koppor! Men när vi vaknar har hon en "stor" blåsa på kinden så det blev till att vara hemma!
Men så nu idag har den nästan försvunnit, hon hade dock lite feber igår så något är det ju men känns fortfarande osäkert. Ev kan jag kanske jobba på fredag.

Hon är full av energi och det är inte lätt att sysselsätta detta lilla busfrö. Att diska är skoj bara det att det blir så blött överallt.

Funderar på att göra trolldeg sen?!

Så tråkigt att inte kunna lägga in bilder men ska försöka fixa det vart efter. Måste man ha appen om man ska lägga in från mobilen??? Någon som vet?

Nu måst enat byta en blöja

Kommentarer
Postat av: jannica

Skriver du ett "sms" till bloggen? Isåfall kan du skicka ett "mms" så kommer det med bilder. Om du är inne via internet i mobilen så tror jag inte de går. Någon app till blogg.se har jag inte så har ingen koll på det faktiskt :/ Krya på er!! Kram

2012-10-03 @ 11:10:43
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0