lycklig

Det är ca 5 tappra riddare som fortfarande tittar in här varje dag, vissa dagr en del fler. Roligt.
Jag har inte bloggat på länge eftersom datorn är så knäpp hemma och när jag surfar via mobilen blir det så omständigt att blogga.

Nu är jag här i alla fall. Jobbar på 75 % nu, sjukskriven 25 % och kommer väl att vara så minst fram till BF. Det är riktigt tungt att jobba men samtidigt skulle jag nog bli lite galen av att bara sitta hemma tror jag. Har gått upp massor redan men inte så mycket som sist. Går på kryckor och har bälte dagligen, det är riktight bökigt och krångligt med kryckor, men utan går det inte.
Är så glad bara att man vet att det tar slut när bebis väl kommer tänk va jobbigt att ha så här ont jämt.

Bebis skrämde lit elivet ur oss idag så vi har varit inne en sväng på förlossningen och kikat så att allt var som det skulle. hxn har sparkat som en galning i flera veckor varje dag och sen igår kväll stack det till i magen och sen dess inga sparkar, blev orolig så vi fick komma upp direkt till förlossningen. Allt såg jätte bra ut och de sa att det kan vara så ibland och blir jag orolig igen skulle jag bara höra av mig. Den urgulliga läkaren avslöjade också till vår stora glädje vilket kön det är på vårt lilal mirakel. Men det håller vi nog för oss själva ett tag till.

Lammet är så stor och duktig och väldigt busig facineras av hennes existens varje dag. Försöker att orka med alla upptog och allt trots och det är inte så lätt alla gånger samtidigt är jag så galet glad att hon finns.

Jag ha rjust nu en brutal craving på semlor....men det finns ingen stans och en så länge är det inte så alllvarligt att jag ställt mig och bakat men vi får väl se till helgen...

Se ya


Kommentarer
Postat av: Veronica

Vad roligt att veta vad det blir! Nu blir jag ju nyfiken.. ;) Skönt att Ni fick träffa en bra läkare! Ha en trevlig helg! Kram!

2012-11-10 @ 15:32:40
URL: http://www.renaramavera.blogg.se
Postat av: emma-isabella

Jag är en av dom 5 :)
*hihi*
Kul att ni vet vad det blir.. så nyfiken :)

2012-12-08 @ 00:15:45
URL: http://emmaisabellavictoria.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0