Sommarmidjan

93,3 kg man kan tro att jag skule deppa i hop men har senaste veckan varit och nosat på 94,4 så det känns riktigt bra faktiskt. Rapporeterar dock fredagsvikten i min tabell för sakens skull.

Startvikt 91,5               Mål                      Fredagsvikt                            Skillnad

Vecka 1:                     91                                 92,5                                +1,5

Motionen: Promenader30+45 min , situps 100, armhävningar 100 stycken

Tankar: Nådde mina motionsmål me dråge och det är ju himla bra. Gick upp 1,5 istället för ner 0,5 det är mindre bra men jag bryter inte ihop så mycket över det, bara lite :-9


Vecka 2:
90,5                                                   94,1                                 + 1,6 (3,1 kg plus totalt)

Motionen: Promenader 15*2 , situps 20, armhävningar 20

Tankar: Har haft en riktigt kämpig neråt period men nu känner jag att det vänt och det känns bra. Jag har som mål att vara snäll mot mig själv och nyttig. Inga hetsbantningar utan hälsa är tänket ! Jag tror till och med jag kan stå emot den stora godisskål som ska serveras på jobbet idag. Midsommar är målet !

Vecka 3: 90

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 4 89,5

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 5: 89

Motionen: Promenader , situps, armhävningar


Vecka 6: 88,5

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 7: 88 

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Midsommarafton 88 kg (fre v 7)


Kommentarer
Postat av: M

Har svajjat lite i helgen, känner mig uppgiven då jag inser att mitt Italienmål är så långt bort att jag lika gärna kan ge upp. Men jag tänker fortsätta försöka. Nu ger vi inte upp! Lycka till i veckan.

2012-05-21 @ 11:12:53
URL: http://metasblogg.blogg.se/
Postat av: Fia

Kan förstå att det känns lite motigt för dig. Tror inte att jag hade tagit de så bra som du gör.



Kom ihåg att kroppen spar på vatten i kroppen om man tränar väldigt hårt.



Jag är imponerad av din inställning. Ge inte upp nu utan kämpa vidare. Du kommer att lyckas. Det är jag övertygad om.

Hettsbatning är inte lösningen om du vill lyckas för alltid.



Jag hejar på dig.

2012-05-21 @ 11:45:42
URL: http://smalbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0