Sommarmidja v 1

 

 

Startvikt 91,5               Mål                      Fredagsvikt                            Skillnad

Vecka 1:                     91                                 92,5                                +1,5

Motionen: Promenader30+45 min , situps 100, armhävningar 100 stycken

Tankar: Nådde mina motionsmål me dråge och det är ju himla bra. Gick upp 1,5 istället för ner 0,5 det är mindre bra men jag bryter inte ihop så mycket över det, bara lite :-9


Vecka 2:
90,5

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 3: 90

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 4 89,5

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 5: 89

Motionen: Promenader , situps, armhävningar


Vecka 6: 88,5

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Vecka 7: 88 

Motionen: Promenader , situps, armhävningar

Midsommarafton 88 kg (fre v 7)

Rapport från övriga

Nej vet ni det blev så rörigt och jag vet inte hur jag ska länka till alla och när ska jag samanställa och när ska jag publicera osv osv det blev kravfyllt och lite stressande att inte missa ngn och ja ni vet ....så man kommenterar helt enkelt detta inlägg om man känner för att dela med sig av hur den senaste veckan gått.

Nu tar jag helg :-)


Kommentarer
Postat av: Joline

Det ska bli spännande och se hur det går!!!

2012-05-11 @ 21:05:25
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/
Postat av: Annika

Ska skriva hur det har gått.

Trevlig helg!

2012-05-11 @ 23:36:32
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej. Förlåt men jag har glömt att rapportera min invigning.v17 -1.4kg v18 -0.8kg

2012-05-16 @ 21:24:42
URL: http://smalbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0