Sommarmidja

Kul att flera hakar på :-)

En lös utmaning, man antar den alltså på det sätt man själv önskar! Och jag redovisar mina och era resultat lite löst , alltså när det passar, men jag tänker ha som mål att redovisa på fredagar om hur det gått i veckan så rapportera in hur ni uppnått de mål ni satt för veckan/utmaningen på fredag morgon.

Hur antar ni utmaningen, vad är era mål? För mig består den i att på midsommarafton väga 88 kg vid starten i fredags så innebar det en viktminskning på ca 0,5 kg i veckan och utöver det så ska jag genomföra:

100 situps i veckan
20 armhävningar i veckan.
en gång i veckan ska jag på lunchen ta en promenad på 30 min


Ni som är på än så länge :-) Hojta om jag missat någon !!

Tjockwawa

Livet med röriga oss

Novali

Nilla


Smalbloggen

Annika , jag kan inte öppna din blogg om du har ngn, kommentera gärna med din adress igen :-) men man behöver ju ingen blogg för att va med :-9



Jag tänker att vi på midsommarafton helt enkelt får publicera en varsin bild på våra fabulösa midjor :-)





Kommentarer
Postat av: Fia

Hej



Kul att få vara med. Men stötte på lite problem radan innan start. Eftersom att jag har vägning mätning på söndagar så har jag dålig koll på fredagen hur det har gått. Sen kommer jag tyvärr inte lägga upp något kort på min midja men hoppas att detta är okej i alla fall.



Det viktigaste är ju att vi har ett mål.

2012-05-07 @ 09:45:27
URL: http://smalbloggen.blogg.se/
Postat av: Anna

Super bra mål. Kämpa på . lir så finatill midsommar :)



Sv: Den ärgrymt jobbig. Orkade inte länge hhaa. Men skam de som ger sig, detbara träna på hihi.

Och ja , intekul bråka, får lätt ångerst när jag varit osams med någon. Men vi brukar lösa detför de mesta och vi fått så fin kontakt den sistatiden . så deärsom du sägerkanske,utvecklande :)

Stor kram

2012-05-07 @ 11:16:16
URL: http://annaspersonligaresa.wordpress.com
Postat av: trettiokg - följ min kamp mot drömvikten

Sv; Tack! Ja självklart får du låna bilden! Minns dock inte vart jag hittade den :/

2012-05-07 @ 15:40:27
URL: http://trettiokg.blogg.se/
Postat av: Annika

Kolla om du kan nu!

Ja, jag vill!

2012-05-07 @ 23:49:00
URL: http://snartfyrtioochkomigang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0