Blinkers

En sån där morgon när jag slår på blinkersen i kurvorna!?!?! Undrar vad de bakom tycker? Ha ha ja man kanske ska vakna innan man sätter sig i bilen.

Hade en relatvt bra matdag igår trots allt, tyvär gav det ju inte omedelbart resultat på vågen i morse :-( Men men det är bara att kämpa på.

Klump i halsen och lite tryck bakom ögonen. Har jag gjort rätt val som ska sluta detta arbete och börja på ett nytt? Jo jag har nog det, men det känns i hjärtat ibland. När jag ska informerar vissa samarbetspartners om att jag ska sluta och ser att de uppriktigt blir lite ledsna. Men jo det ska nog bli bra i slutändan fast jag tror att jag kommer fälla både en och två tårar innan jag går här ifrån för sista gången. Det är väl alltid lite jobbigt med förändringar, man vet vad man har men inte vad man får. Samtidigt är det kanske i förändringsfaser som man utvecklas som mest.

Tack underbara ni för alla kommentarer och pepp, läser era bloggar men hinner inte alltid kommentera så mycket som jag vill...anatar att det är samam för er andra ibland.


Ni som hakat på sommarmidja...ge mig någon form av resultat och kommentar hur det gått gärna senast i morgon förmiddag så ska jag redovisa er i samlad trupp under eftermiddag kväll :-) 




Kommentarer
Postat av: sandra

Jag har lyckats tappa 1,5 kilo på 3 dagar. =)

2012-05-10 @ 10:25:02
Postat av: Veronica

Ja jag lovar... Bara passa på att komma ikapp med tvätten o röja här lite kanske, annars blir jag ännu mer sjuk i själen!

2012-05-10 @ 19:35:21
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Novali

Jag står plus minus noll så jag är nöjd har det bra med min älskade familj men mår inte bra i mig själv i veckan kommer min familj för att gå på fotboll med mig nästa helg och sen struntar jag i exakt alla planer som vi har inför sommaren och tar barnen och åker till uru.

Längtar få vara med dem som bara känner mig och faktiskt kan hjälpa mig.

Tittar in här ibland men orkar inte skriva men lovar att jag kör på som jag sagt



Lev väl

2012-05-10 @ 20:14:14
Postat av: Nilla

Har inte lyckas tappa något "nytt", jobbar med det som gick plus efter Sardinien......

2012-05-11 @ 06:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0