bläää

Har haft en sån jobbig vecka fylld av halsont och feber och nu också en envis hosta. Måste ha en halstablett i munnen konstant för att inte hosta. Lite jobbigt på natten. Lammet är i princip helt bra men fortfarande lite ur lag på natten. Hon vaknar gråtande och då blir det lättast att lägga henne bredvid oss men jag sover inge bra av det. Fast va mysigt det är när hon vaknar på morgonen, tittar upp och ler kryper över till pappa Baggen, vinkar och ger honom en snorig puss, bättre sätt att vakna på har jag svårt att tänka mig.

 

Vi har det riktigt kämpigt ekonomiskt och försöker verkligen att vända och vrida på varenda krona men det är inte så jäkla lätt alla gånger. Skulle vilja köpa fina presenter till flera stycken, men det går inte just nu, det tråkiga är att det känns som att det varit så alldeles för länge nu. Jag skulle så gärna vilja lägga en massa pengar på huset, på min lilla familj, mina vänner och kanske framförallt på mig själv.

Säljer så mycket prylar vi kan på blocket och facebook lägger dessa pengar i en liten plåtburk till ett alldeles särskilt ändamål.

Ska träffa banken nästa vecka och se om de kan trolla ngt med våra lån och amorteringar, hoppas, hoppas.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Att behöva vända på varenda krona tar mer på krafterna än man kan ana. Hoppas att banken kan hjälpa Er! O du- grattis till minuset! Kram!

2012-03-19 @ 21:50:16
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0