400

Mitt 400 ade inlägg och jag vill skrika av glädje ......jag är tjock men jag är glad :-)
 
95 kg vägde jag in på i morse så i stället för att gå ner ca 5 kg så gick jag upp ca 5 kg ...så midsommarmidjan är något fluffiagre än vad jag först tänkt men vad gör väl det.
 
Det är sommar nu, gräset är grönt blommorna vajar och solen skiner i alla fall ibland. Snart är det semester, jag jobbar nästa vecka också sen har jag 6 underbara veckor ledigt inan jag börjar mitt nya jobb. Spänannde lite nervöst men det ska nog gå bra. jag kommer sakna många av mina nuvarande kollegor som är nära vänner, jag hoppas vi kommer ses ändå ibland. Jag kommer nog sakna arbetet också vart efter men just nu känns det skönt att slippa allt ansvar och all beredskap inför att vad som helst kan hända.
 
Sommaren kommer bestå av massor av vila, pyssel i trädgården, lite småturer i landet och en hel del trevligt besök. Jag längtar efter att Lilla lammet ska få premiärbada i sjön.
 
Igår plockade lammet och jag smultron det tyckte hon var väldigt spännande men hon tyckte nog inte att de var så goda. Att se henne böja sig ner för att med sina små knubbiga fingrar försöka plocka ett litet knallrött smultron och sen få in det i munnen. Det är liksom poesi, det är ren och skär kärlek.
 
400 inlägg har det blivit hittills. troligen blir det 400 till vart efter men jag tror att det nu under sommaren blir lite glesare av dem.
 
Glad midsommar på er alla underbara
 
 
Trackback
RSS 2.0