Lancome när du vill blänka ;-)

Mamma hade köpt någon grej från Lancome och då fick man ett litet kit på köpet, mascara toppen, ett illrött läppstift som en kollega fick och en parfym som luktade mamma så den fick hon och en liten ansiktsvatten. Eller???  Tänkte jag skulle piffa till mig lite i morse tog en tvättlapp (en sån torr) i brist på bomullspads och sprutade ut ansiktsvatten. Virvlade runt i hela ansiktet men det kändes liksom inte så uppfriskande, nästan lite oljigt…läste på flaskan och inser att jag precis tvättat ansiktet med någon form av mascaraborttagning!!!

 Sen var det luggen från helvetet som skulle angripas. Mina fina och hippa kollegor har sagt att jag måste ha massa grejer i håret för att det ska bli bra. Jag brukar bara köra hårspray typ. Så i med lite mosse lite pulver och lite vax och lite spray på toppen….det blev….inte bra. Vatten en kam och ett hårspänne senare ser jag ut som igår!

 

Lilla lammet hade feber igår och i morse, trots att jag vet att det är på grund av vaccinationen så gör det lite ont i hjärtat. Hon hade gråtit högt av smärta igår, lilla, lilla hjärtat mitt. Hon är så himla rolig nu hittar på nya saker mest hela tiden, dansar och flirtar som aldrig förr. Hon går nu också om man bara håller henne i ena handen och står själv en liten stund tills hon kommer på att man inte håller i henne då blir det duns ner på rumpan.

 

Mat/shake dagen igår gick bra och idag ska det också gå bra…jag tar en dag i taget så får vi se hur det går men det känns bra hittills. Jag har gjort en exellrapport på datorn och tänkte jag skulle skriva in vikten varje dag ett tag bara för att se liksom…vi får se om jag lyckas få till ngt diagram som jag kan delge er eller om det blir error.


Kommentarer
Postat av: Selma

Det är rätt oljigt med ögonmake borttagning.

2012-01-24 @ 10:04:23
URL: http://frunatmaken.wordpress.com
Postat av: Jenny

Sv: Tack! :) Det är samhällskunskap B på distans :)

2012-01-24 @ 16:31:04
URL: http://intelikatung.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Att väga sig varje dag tror jag inte är nån bra idé... När jag gick viktutmaningen i höstas upptäckte vi en grej på en av tjejerna, hon gick ner 3 veckor sedan upp 1 vecka och så började de om... Gissa vilken vecka hon gick upp.....

Postat av: Hanna

Haha, funkade det inte med massor grejer i håret ;) Vi får ta en kurs i det där tror jag minsann raring! Kämpa på med det övriga, puss!

2012-01-24 @ 20:41:38
Postat av: Isfrun

Heja dig! Jag körde ju också pulver, funkade jätte bra, har även behållt vikten :)



Lycka till, kramis

2012-01-25 @ 00:02:09
URL: http://kreativaisfrun.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0