Korn

Var på utbildning igår vilket innebar att jag inte började förens nio så jag startade dagen med en promenad på 45 min, gick runt Motala ström och tog massor av kort. Bodde där i närheten tidigare och gick en period runt strömmen nästan varje dag, så det var lite mysigt att gå där igen. Det var dock inte så mysigt väder lite grått och kallt men friskt. Stod emot den goda frallan på fm, shake till lunch och stod emot muffins och chokladkaka som serverades på em. Kändes bra!

 

Känner redan att det börjar dra ihop sig lite i kroppen vilket är skönt, jag behöver det nu för att få hopp om att det ska gå vägen. Har vägt mig varje morgon och trots att jag vet att det är mycket vätska som försvinner i början så blir jag glad när siffrorna blir mindre.  Kör lite blandat med shake och mat men mest shake nu och det går bra. Ligger runt 1000 kcal per dag och har hittills inte varit hungrig. I kväll ska vi äta kornmjölsgröt till middag. Det är så sjukt gott och nyttigt :-) Det ser dock inte så gott ut, lite som grått tapetklister.

    

Idag hör och häpna var luggen på min sida…jag tog rejält med sånt där pulver och liksom drog den som i mittbena och snurrade upp lite åt sidorna…och satte små hårnålar och ja det känns helt ok och spännena är kvar trots ca 2 timmar sen!! Jag lär mig … sen insåg jag att när det där pulvret träffar pannan så blir det som någon form av beläggning i gråvitt men va gör väl det, luggen är på plats i alla fall .


Kommentarer
Postat av: semigfalla

Duktig du är! :) kramar

2012-01-26 @ 09:34:31
URL: http://semigfalla.bloggplatsen.se
Postat av: Jannica

Nackdelen med sådant pulver är att det kan se fett ut om man har i för mkt o inte grejjar till det, min kompis kom hit för ett tag sen och hade haft sådant, haha var som ett smörpaket :P Jag gillar sådant pulver men inget jag använder själv :) Jag älskar difi, DÅ får man håret dit man vill :P

2012-01-26 @ 11:19:37
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Veronica

Pulver både i magen o håret nu för tiden då... Puss

2012-01-26 @ 20:35:39
URL: http://tjockvawablogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0