Helgens mat

Ren njutning och inte en tanke på kcal..har njutit på ett sätt som berört mig i själen.

Några höjdpunkter.

Rödvinsgryta med kantareller

Sallad med, bacon, kyckling, mögelost, valnötter

Apelsiner med kolasås. Bara liksom vanliga apelsiner, skalade och delade på mitten och sen colasås uppepå som var varm, så enkelt men så juvligt gott. Den kommer jag absolut att låna.

Biffar med fetaost och timjan

glass med chokladsås, godis och chips. Visserligen även en långpromenad men oj oj oj  va jag ätit

Malins utmaning!!
Totalt 7 km promenad
Nytt recept kyckling med Kummin
Ridning ca 1,5 timme Ny träning kan man ju lugnt säga :-)
Egentid 15 min gånger 4 på väg till jobbet, stängde av radion och bara var :-)

Lyckats rätt bra i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0