Dove

Tada va glad jag blev igår när jag kom hem och det låg ett stort paket i postlådan. Det var mitt första paket från Buzzador. Detta innebär det att vara en Buzzador

 

” du får erbjudanden om kampanjer. Om du vill delta och kommer med i kampanjen ska du: - Själv prova den vara eller tjänst som kampanjen gäller - Sprida budskapet om produkten/tjänsten genom berätta för dina vänner och diskutera med dem dvs. Buzza. - Återrapportera genom Blixtrapporter efter alla dina Buzzningar. - Göra slutrapporten.”

 

Jag gillar att man får testa och säga vad man tycker och jag gillar att man får små prover att dela ut. Jag har redan paxat en del åt några som vill prova och idag har jag med mig 6 stycken till jobbet. Blev faktiskt positivt överraskad att det var så stora förpackningar, tänkte liksom att det var sånna mini men de är på 50 ml.

 

En negativ sak är att man ska lämna med en liten lapp där personen som får provet ska gå in på datorn och fylla i en kod, inget negativt i det men ….mitt för och efternamn står på lappen vilket gör att jag inte vill lämna ut till någon jag inte känner!! Min blogg är ju anonym.

 

Klicka på bilden om ni vill läsa mer om Doves produkter, jag gillar dem mest för att de har lite mer naturliga modeller i sina kampanjer men också för att mång aav produkterna är bra.


Kommentarer
Postat av: semigfalla

sv: just nu går det inte bra alls! Var jättesjuk i början av januari, visade ju sig att jag hade halsfluss. Fick penicillin och åt det i tio dagar, två dagar senare är halsflussen tillbaka igen och jag har fått en ny sorts penicillin. Känner mig alltså inte speciellt pepp just nu...



Men ser att det går bra för dig. Glad jag blir! Du kommer klara det det här gången!

2012-01-31 @ 09:14:56
URL: http://semigfalla.bloggplatsen.se
Postat av: Jannica

Kul :D

2012-01-31 @ 12:08:25
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Tomtan

Håller med om att deras modeller ser ut som vanligt folk :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0