Blä

Nu är jag så trött på att må illa så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Hela hela tiden från morgon till kväll!!!!det hjälper lite precis när man äter men det är ju inte så bra. Försöker göra äppelbitar och så men det blir en del godis också det är bara att erkänna.

Det är lite tråkigt, så mycket som jag tänkte göra hälsa på en kompis i hennes stuga, hälsa på kusinerna i Sthlm , åka och bada osv osv men nästan allt känns oövervinneligt. Jag hoppas verkligen det blir bättre till jobb börjar . Känns inte så kul att börja nytt jobb och må så här, vet inte ens om det går?!?

Ska ringa mvc idag och se om det finns ngt man kan göra .

Kommentarer
Postat av: Hanna

Söta du, krya på dig!
Huset här på landet står kvar och är redo för besök när du är =).
Puss!

2012-08-02 @ 12:44:13
Postat av: Jannica

Men hur går det med dig vännen? :(
Är det på grund av graviditeten? Då bör det väl gå över snart? Skit i vad du stoppar i dig, bara du får i dig något och någorlunda bra saker! Kram

2012-08-03 @ 15:13:25
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se
Postat av: Anonym

Äntligen kom jag in på din blogg!! Har inte funkat på ett tag...?! Hjärtat! Snart borde illamående gå över! Det finns väl typ åksjukearmband man kan använda mot det annans tror jag?! Krya på dej!! Puss

2012-08-04 @ 23:13:01
URL: http://tjockvawa.blogg.se
Postat av: Veronica

Hur går det på nya jobbet vännen? Kram!

2012-08-15 @ 08:27:10
URL: http://www.renaramavera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0