2 v

I snart två v har jag nu jobbat på mitt nya jobb och det går bra, jättebra faktiskt. Jag tror jag gjorde rätt val, i alla fall just nu.
Har berättat på jobbet att jag ska ha en liten bebis och min chef blev glad!!! Genuint sa hon grattis och tyckte det skulle bli mysigt med en mage på avdelningen. Hon sa att jag skulle ta saker i min takt och när jag kommer tillbaka efter föräldraledigheten så sa hon att de ordnar så jag får uppdatering av utb. Jag kan inte med ord förklara hur bra det kändes.

Jag har vägt mig!!! Återkommer med resultat i den frågan senare ha ha

Tisdag längtar jag till då vi ska på ultraljud :-) spännande.
Lördag blir det kräftskiva och så ska jag försöka hinna sova en del tänkte jag:-)
Jag läser er men är usel på att kommentera , det blir nog bättre sen :-)

Kommentarer
Postat av: Annika

Ska ni se om ni får en bagge eller en tacka?
Kram kram

2012-08-23 @ 22:44:33
URL: http://Snartfyrtioochkomigang.blogg.se
Postat av: Veronica

Vad skönt att du trivs så bra på nya jobbet! Och vad spännande med ultraljudet!! :) Kram!

2012-08-24 @ 11:23:41
URL: http://www.renaramavera.blogg.se
Postat av: Linda

Vad roligt att det går bra med nya jobbet :-) och spännande med ultraljud. När kommer lilla pyret? Kan säga att det är skönt när det börjar vända och man blir lite piggare igen. Men det var jobbiga veckor fram till dess... pust :-)

2012-08-25 @ 07:38:25
URL: http://lindaskrypin.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0