9april

Jag har läst förra måndagens inlägg om och om igen! Och kan ju konstatera att det blev inte riktigt som jag tänkt. Fredag, lördag och söndag har jag ätit mackor och massor av godis . Ställde mig på vågen i lördags morse och även på fredagen. Fredagen var ok 94,3 kg sen i lördags 96,6 kg och humöret, motivationen ja allt bara försvann. Och ja då åt jag , snacka om att äta sina känslor !!!
Det har varit mycket känslor i helgen både underbara sådana men också svarta tunga och ovälkomna!
Jag vet en del men långt ifrån allt.
Idag vägde jag in på 95,6 så plus 0,6 sen i måndags vilket innebär 5,6 kg på 4 v vilket är orealistiskt!!
Har tänkt en del igen och har kommit fram till att jag ska leva lite här och nu inte i om  och när hela tiden. Så här ser livet ut precis just nu och jag gillar det till stor del.
Jag ska prova att låta livet och även bloggen handla öm allt det andra, inte bara vikten.
Så nu ut i trädgården!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Men gumman 6 hekto är ju inget! Nu är påskhelgen över och vi tar tag i livet igen! Helt orealistiskt är det ju inte med 5,6 kilo på 4 veckor även om det är mycket men vem vet? Våra kroppar kanske chockar oss o rasar ner allt nu, det börjar ju bli varmt igen, vi kanske har lust med promenader hela veckan!! Kram på dej snuttan! Älskar dej!

2012-04-09 @ 13:17:14
URL: http://tjockvawa.blogg.se/
Postat av: Jannica

Brukar gå bra när man inte tänker så mycket på vikten. Jag tänkte börja träna ordentligt nu men ska inte väga mig :)

2012-04-09 @ 23:34:01
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0