bild från google



Bilkö är väl bland det värsta som finns, när man liksom är på väg och så blir man ofrivilligt stoppad. Hindrad i sin framfart liksom. Försökte verkligen att bara vara i nuet i morse, inte gå igång och bli förbannad. Stängde av motorn, njöt av tystnaden....det gick bra en stund men när klockan tickade på och jag stått still i 5 minuter började det klia lite i ilskebalken.....8 min stressen kommer krypande.....10 min ..men va i helvete är detta !!! Inser att jag troligen kommer missa ett telefonsamtal som jag skulle ta emot 7:45 stresspåslag fan fan fan.....och så äntligen släpps trafiken på och iväg far jag. Gasen i botten, ser en polis i ögonvrån, bromsar in lite och tänker till...ja men om jag skulle satsa på att komma fram hel och utan fortkörningsböter!!

från google



Så onödiga saker jag hetsar upp mig för ibland det är ju ändå ingen ide liksom, hur sur och stressad jag än blir kan jag ju inte skapa mer tid! Det är nog kö i morgon med, vägarbete, då ska jag finna lugnet ;-)

Jag hann ta samtalet eftersom även hon var lite sen :-) Nu har jag 2 koppar kaffe i magen underbart och känner mig nöjd med att det inte är 4 koppar.



Kroppen är konstig, någonting har hänt jag har sovit två hela nätter. Lammet har vaknat på morgonen i sin säng inte på mig i min säng :-) Underbart! Men det är en rejäl omställning för kroppen, den är inte van vid så mycket sömn!



Vi står i startgroparna nu, en katt ska vi ha :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0