Godis

Jag har faktiskt haft en godisfri helg, trots mens, vilket känns helt underbart !! Åt visserligen en bit äppelkaka idag men det var bara för att jag var tvungen att ha ngt i magen , fick blodtrycksfall och illamående. Och den smakade ingenting eftersom jag är så förkyld, inga bortförklaringar, förklaringar. Hade helt klart utrymme :-)
Vi har hämtat hem en sån grill ni vet i lecakulor , ska bli spännande att se om vi kan komma överens om vart den ska vara:-)
I morgon är det föräldraledig måndag igen, den sista :-( det sjuka är att dessa måndagar skulle ge mig så mycket glädje och kraft men sen har det bara blivit pannkaka av det. De första tre har lammet varit sjuk och nu är jag risig, så ja det blir nog blir nog vila i morgon med om jag inte mår bättre.
Funderar på att sluta dricka kaffe eller i alla fall dra ner på det, jag dricker mellan fem och 15 koppar om dagen det är alldeles för mycket. Men samtidigt älskar jag ju kaffe!
Har fullspäckad vecka både jobbmässigt och annat:-) hoppas verkligen att jag frisknar till snarast .
Kram på er, imorgon räknar jag med stort minus och blir grymt besviken om det inte stämmer

Kommentarer
Postat av: Novali

Blodtrycksfall är riktigt otäckt fick det för fler år sedan och sen har jag alltid. Nåt socker tuggummi och vatten i väskan om utifall att.

Snacka om kaffemonster :-) jag som tycker jag dricker massor men där är jag i lä, hur klarar järnet det?

Jag dricker 2 muggar om dagen och har järnbrist och äter 4 tabl om dagen nu.

Längtar till att få komma in och läsa om minuset imorgon :-)



Svar: ja jag är kristen man blir präglad där man växer upp och mina föräldrar i sin tur är också prästbarn så det finns att brås på.

Klart tron hjälper vid en sådan händelse men man sörjer med enormt iallafall jag som alltid varit pappas flicka.

2012-04-22 @ 20:46:56
URL: http://novalislife.wordpress.com
Postat av: Hanna

Va duktig du är!

2012-04-22 @ 21:59:16
Postat av: emma-isabella

Du är sååå duktig.. otäckt med blodtrycksfall.. =/

kramis



ps. kaffe är inge gott. sluta med det :P

2012-04-22 @ 22:34:33
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Tessan

Krya krya!!

2012-04-24 @ 10:37:21
URL: http://tesslundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0