glad











Så underbart glatt överraskad. Tack!

Fick även två stora påsar med kläder från en härlig tjej som tappat massor i vikt. Men oj va kul jag hade när jag provade dessa. Om vi säger så här. Vi har absolut inte samma klädstill. En del kände jag mig jättefin i , en del skrattade jag så tårarna rann ( ta inte illa upp) liksom bara för att det var så modernt och inte jag, och en del var mer jo men jo det här är fint men törs jag.

En underbar stil, och va nyttigt att faktiskt prova lite som man inte brukar. Det finns ju faktiskt andra saker en jeans och topp!! Bland annat ett par lila brallor....de ska jag bara använda men det är kanske två kilo kvar.... tänkte ha en lite modevisning vart efter även på helkropps outfiten ...

Det var mer en välkommet med lite nya kläder då min garderob är utfattig söndertvättad och halvtrasig :-) Tack




Kommentarer
Postat av: emma-isabella

Åhh va fint ägg med innehåll =)



sv: nej jag har aldrig gjort åt nån annan, men kan tänka mig göra efter önskemål :)

2012-04-03 @ 15:18:07
URL: http://emmaisabellavictoria.se
Postat av: Veronica

Ha ha! Vad roligt att du även fick dej ett gott skratt tillsammans med kläderna! :) Hoppas Du får en fin påsk o att det lilla söta lammet sover sött på nätterna så hennes fantastiska mamma får komma ikapp lite med sömnen hon också! Kraaam!

2012-04-04 @ 16:30:20
URL: http://renaramavera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0