Dag 6

Morgonens Vikt:92,2

Gårdagens mat
Frukost: shake
Lunch: " enormt goda pankakor med hallonsylt och tre knäcke med bregott :-9
Middag:
Mellanmål:Banan

Ops ett litet plus i morse, inte bra men heller ingen katastrof. Men det gäller att hålla i nu om jag ska lyckas.

Var ju på anställningsintervju förra veckan, där jag var rätt tydlig med att jag var intresserad av dem som arbetsgivare men kanske inte just den tjänsten och igår hade jag ett meddelande på tele från den arbetsgivaren. Ska på en intervju till på fredag men för en annan tjänst inom koncernen :-) Känns bra och spännande !


Jag och Baggen håller på med ett litet ja projekt kan vi väl kalla det i trädgården. bagegn har sen vi flyttade in velat ta bort mossan från de bergsknallar som vi har i trädgården. Vi gjorde ett försök med högtryckstvätten vilket resulterade i att vi numera har ett randigt berg :-) Men så för ett tag sen upptäckte vi att när det är blött så är det liksom bara att skrapa bort mossan med stöveln :-) Det blir så himla fint men vilket jobb..och halv/helkrassliga som vi är orkar man ju int eså mycket åt gången. Jag  ska ta kort så ska ni få se men det blir liksom som att vi har grävt fram berget ut gräsmattan :-9


6 dagar kvar till grandfinale i vägning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0