Dag 19

Morgonens Vikt: 93,8

Gårdagens mat!
Frukost:shake+ en knäcke med ost
Lunch:shake + grov macka
Middag:ris, broccoli och fiskbullar i hummersås
Mellanmål:4 mörka chokladbitar, äpple, en morot


Motivationen är på topp och det känns så bra. Jag skriver inte in i viktklubb har ingen taktik jag bara kör gärnet. Ingen ångest och göra mitt bästa :-)
Jag vet ju hur man gör ! Vad man ska äta och inte, jag kan det här. Och jag vet hur jag fungerar,  förbud triggar mitt sockersug därför inga förbud!!

Igår var vikten 94,3 Tänker att jag skriver dagens vikt och gårdagens mat liksom!

Kom igen nu nu har vi ca 20 toppendagar då vi gör kloka val :-)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Men bra hjärtat! Du är ju redan så mycket närmre målet! Vi fixar detta! Puss

2012-04-11 @ 09:16:54
URL: http://tjockvawa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0