Vilken natt

Lilla lilla lammet har haft en tuff natt, eller snarare Tackan! Vaknade vid 01 och somnade om efter lite bäb bä vita lam. Vaknade vid 02.00 och gick inte att söva om, Baggen som skulle upp och jobba fick ligga kvar och vi gick in till lammets rum, lekte lite nehä inte populärt, sjöng lite nänä, drack lite vatten, lite nässpray. Aha vi slår på tvn så vid halvtre i natt satt jag och lammet under en filt och kollade sex in the city. Lite mysigt faktiskt vet inte när hon somnade men jag såg klart.
Oj vad jag följde dessa tjejers äventyr när serien började, i min första egna lägenhet ofta med de egna tjejkompisarna.

från google bild


Kommentarer
Postat av: Jannica

sv; nej hasselnötter vid sidan av :)

2011-10-27 @ 10:24:17
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: Tackan

visst eatt det var ngt jag glömde köpa hasselnötter var det ju ;-)

2011-10-27 @ 15:16:29
URL: http://farhuset.blogg.se/far/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0