Trippelbullar



Köttbullar, brysselkål och rädissor bidde det till middag  med lite pasta och harico vers. 306 kcal. Tog ingen ketchup vilket är väldigt ovanligt för att vara mig men tänkte på julutmaningen och det där med dolda sockerfällor. Det gick ju br aändå..idag i alal fall :-)

Leverpastejmacka till lunch också en sån stor från bageri, det var nödvändigt i allt städande, har nog frätt bort halva händerna av allt skurmedel, och det är ju också en form av viktnedgång ;-)

Shake till frukost och skorpa och clementin till mellanmål.


Lammet i prickig body från Lindex och lila brallor från Lindex Tackan i samma gamla randiga Elloslinne och Bib jeansen från HM och min nya hårfärg.

På vägen hem idag så stannade jag på soptippen/återvinningsstation för att slänga lite prylar från flytten. Alltså jag älskar soptippar och sånt, skulle kunna fyndda hela dagarna...tyvär får man ju inte ta andras skräp !!! Men jag tycker att de borde ha ett hörn där folk kunde ställa saker som det inte gör ngt om någon annan återanvänder. Är där rätt ofta med papper, och skräp så de känner igen mig nu. Den är två gulliga gubbar och en sur. De gulliga hjälper till att plocka ur bilen och pratar lite så där vardagsmysigt som man liksom inte gör längre.
Idag var det en snällis som hjälpte till och jag kom hem med två små fynd till Baggens förtret, han tycker jag släpar hem skrot men jag ser charmen i sakerna.


En jättegullig liten plastbalja och en stor emaljbytta, så glad kände jag mig efter detta fynd.

I morgon blir det en sväng in till mammas nya lgh. Börjar få lite mycket ångest inför jobbstart nu alltså. Jag vet det kommer säkert gå bra och så men det känns som om tiden gått sååå fort. Snart är det nio månader sen hon låg på mitt bröst för första gången lilla Lammet. Hon är så rolig just nu, busar och härmar allt man gör, hon skrattar mycket och klappar gärna händerna både nu och då. Men det går så fort utvecklingen, jag försöker vara i nuet och njuta av varje stund men tiden bara rasar och jag är rädd att man ska vakna upp och så är hon tonåring!!












Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Delta gärna i veckans utmaning hos mig!

2011-10-31 @ 23:13:03
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0